tirsdag, oktober 04, 2005

Brev til diskrimineringsombud

DET SAMME I NORGE:


=====================================================
Fra: Høyesterettsadvokat ERIK GJEMS-ONSTAD
1395 HVALSTAD

Åpent brev: Diskrimineringsombud Beate Gangås

19. september 2005
=====================================================
Barne- og familiedepartementet 8036 Dep 0030 Oslo


Jeg så i fjernsynet nylig at du var utnevnt til diskrimineringsombud,og at du gledet deg til å begynne. Jeg vil gjerne at du skal vite hvamange nordmenn mener om det arbeidet du har påtatt deg. Diskrimineringsloven og de endringene som samtidig ble vedtatt i andre lover, innebærer grove brudd på gamle norske rettsprinsipper, som også ergrunnleggende for enhver demokratisk rettsstat, nemlig ytringsfrihet,likhet for loven, frihet til å leie ut husrom til hvem man vil elleransette hvem man vil, uhildede domstoler og regelen om at den som fremmeret krav, har bevisbyrden for kravets rettmessighet. Alle disse reglene skal du se bort fra og motarbeide i ditt fremtidigearbeid til fordel for utlendinger på bekostning av dine egne landsmenn.

Det er mange nordmenn som ser dette som et svik mot din egen nasjon. Jeg har tidligere skrevet om dette i bladet Juristkontakt og referertdenne artikkelen i mitt eget blad Nytt og Kommentarer nr. 5/2004. s. 8.I nr. 7/2004, s. 4, har jeg i et brev til Erna Solberg sammenliknet hennes restriksjoner overfor nordmenn med de tiltak som tyskerne iokkupasjonstiden satte i verk overfor nordmenn, og jeg karakterisertedette, som også mange andre nordmenn gjør, som et forræderi mot vår egennasjon.I nr. 8/2004, s. 12 har jeg skrevet om radbrekkingen av grunnlovens § 112.I nr. 9/2004 s.1 kommenterte jeg St. meld. Nr. 49 (2003-2004), som liggertil grunn for den loven du skal benytte for å tvinge nordmenn til å akseptere alle inntrengerne, som naive politikere har latt komme inn i vårtfedreland.

I nr. 10/2004, s. 11, viste jeg en statistikk, som viser hvordan inntrengernes etterkommere er i ferd med å overta vår hovedstad. I nr.1/2005 s.11, påpekte jeg i et brev til Aftenposten at barneproduksjon er enmeget lønnsom næring for fremmede folkeslag i Norge, og hvordan forskerLars Østby i Statistisk sentralbyrå opptrer mer som politiker enn som forsker og underslår den utvikling som SSB tidligere har regnet med, og at vi må regne med at nordmenn blir en minoritet i Norge i løpet av denærmeste 50 – 60 år.

I nr, 4/2005, s. 1, viser jeg et eksempel på problemer og stridigheter,som kan oppstå ved å ansette fremmede som må ha egne doer, fordi de ikkevil sitte på våre toaletter.I nr. 5/2002 side 2 refererer jeg et par artikler, som kanskje visergrunnlaget for Fremskrittspartiets brakvalg og Høyres katastrofe vedstortingsvalget.I nr. 6/2005 s. 1 viser jeg hvordan våre
topppolitikere i dag lider underfremmedfrykt, og i nr. 8/2005 s. 5 flg. har jeg referert og kommentert delovene eller ulovene du skal håndheve, og i nr. 9, s 7, har jeg i brev tilErna Solberg og side 8 i brev til Cathrin Bretzeg gitt uttrykk for hva jegog mange med meg mener om deres opptreden i forbindelse med denlovgivningen du har påtatt deg å håndheve. Jeg ser ikke mer positivt påditt engasjement.Jeg kjempet under hele okkupasjonstiden med livet som innsats for å få detyske okkupasjonstroppene ut av landet. Jeg er innstilt på å bruke dekreftene jeg har igjen på å få dagens inntrengere ut av landet. Jeg haralltid forsøkt å være lovlydig mot norske myndigheter.

Men hvis du skulle klare å få meg tiltalt for hatefulle ytringer eller dømt for ikke å leie ut husrom til en som ikke kan sitte på do, vil jeg ikke tadette tyngre enn om jeg skulle blitt straffet for å gå med en binders iknapphullet under den tyske okkupasjonen.Jeg vil ikke unnlate å nevne at jeg i den senere tid flere ganger har hørtom skoleelever som uttaler at de hater utlendinger etter at de er blitttrakassert eller plaget i skolegården mens lærerne gjemmer seg bort. Mendette berører vel ikke deg og ditt virke.

Med hilsen
Erik Gjems-Onstad Høyesterettsadvokat

Bilag: De nevnte nummer av Nytt og Kommentarer.Brev til Gangås 031005Sendt 3.10.05 til:"Alle" norske aviser. Biskopene i Norge. De norske politiske parti. Departementene og Statsministerens kontor. Nasjonale aktivister.
________________________________________________________________

"I tider med bedrag som dagens orden,er det en revolusjonær handling å sisannheten".
George Orwell
_____________

Viktige linker:
http://www.dendanskeforening.dk/ (Ny!)

http://jihadwatch.org/

http://www.tellthechildrenthetruth.com/AminAlHusseini.htm

http://www.fomi.no/http://www.mudo.no/nyhetsbrev.asp